Om u beter van dienst te zijn maken wij gebruik van cookies. Door te browsen op onze website, gaat u akkoord met de door ons gebruikte cookies - Lees meer - Verberg

Veelgestelde Vragen

Hoe kan ik een product vinden/zoeken?
Er kan op twee manieren naar een product gezocht worden:
1.             Zoeken via categorieën: door te klikken op een categorie, bijvoorbeeld ‘Smartphones’, verschijnen alle smartphones in een overzicht.
2.             Zoeken via de zoek balk: typ je zoekterm in de zoek balk. Je kunt zoeken op merk, artikelnummer, productomschrijving, soort product of EAN-code. Er verschijnt direct een korte lijst met zoekresultaten met eventuele filters.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, helaas is er geen afhaalmogelijkheid bij ons mogelijk.

Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten opsturen dan het factuuradres?
Ja, het is mogelijk om je pakket naar een ander adres te laten verzenden dan het factuuradres.

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?
Ja, het is mogelijk om telefonisch een bestelling bij ons te plaatsen. 

Wat als mijn bestelling zoek raakt?
Indien de bestelling zoek is geraakt, dien je eerst contact met ons op te nemen. Na melding van vermissing of diefstal van je pakket tijdens de verzending, wordt er een onderzoek gestart door de vervoerder van het pakket.

De vervoerder zal voor het onderzoek om een schriftelijke verklaring vragen waaruit blijkt dat het pakket niet in ontvangst is genomen door de geadresseerde. Een snelle reactie op dit verzoek bespoedigt de afhandeling van het onderzoek.